Írj nekem! info@kozmaalexandra.hu

Home » Eszköz a békéhez

Eszköz a békéhez

Az alábbi eszközt David Hoffmeister, A Csodák Tanításának egyik világszerte ismert tanítója fejlesztette ki. Ennek segítségével ránézhetünk zaklatottságunk, idegességünk valódi okaira, és visszanyerjük elménk békéjét. Itt tudod letölteni és online használhatod, vagy akár ki is nyomtathatod és írásban is alkalmazhatod.

Az alábbi linkre kattintva találod az automatikusan kitöltődő kombinált eszközt:

  • David Hoffmeister – Eszköz a békéhez
  • Byron Katie Fordítsd meg módszere
  • David Hoffmeister – Az elme rétegei (erről részletesebben itt)

A letöltésért KATT IDE! 

Miután kitöltötted online, el is mentheted pdf formátumban.

***

heart_water_hands

Gyakorlati útmutató problémák feldolgozásához és az elme meggyógyításához

A békés elme meggyógyult. A békés elme teljes szívvel köszönti a békét. E világban a béke hiánya számos formában nyilvánul meg. Ahhoz, hogy a gyógyulás véglegesen megtörténjen, a béke hiányát vissza kell követni egészen a gyökérokig az elmében. Ennek az eszköznek a visszakövetésre való használata segítheti a gyógyulásra hajlandó elmét abban, hogy elengedje mindazt, amiről azt hiszi, tudja; hogy másképp lássa a világot és megtapasztalja a békét és örömöt a jelenben.

A = Múltbéli vagy jövőbeli tett, szituáció, esemény

B = Felzaklató érzés

C = Egy személy neve és/vagy egy jövőbeli következmény

D = A hiányban való hiedelmem (mely egy bizonyos formában nyilvánul meg önmagammal, másvalakivel, a világgal kapcsolatban)

E = Kívánt és elvárt tett, szituáció vagy esemény

1. Amikor arra gondolok, hogy A:__________, B:_________-t érzek, mert azt gondolom, hogy C:________ a hibás, és/vagy félek attól, hogy C:___________ fog történni a jövőben.

2.  A, B, C bizonyítják, hogy igazam van D:___________ -vel kapcsolatban. Nem jó érzés, ahogy érzem magam, ezért kész vagyok arra, hogy átgondoljam annak lehetőségét, hogy nem úgy érzékelem mindezt, ahogy valójában van. A gyógyító folyamat részeként hajlandó vagyok a probléma  érzékelésén túlra (azon túlra, amilyen jelentéssel felruháztam), az elmémbe tekinteni.

3. Meg akarom tanulni azt, hogy lehetséges bűntudat nélkül tekinteni arra, hogy részem van abban, hogy azt gondolom, A:_________, B:_________-t érzem, C:___________-t hibáztatom, vagy C:__________-től félek.

4. Elengedem a vágyamat, hogy igazam legyen azzal kapcsolatban, ahogy A-t, B-t, C-t és D-t érzékelem. Ehelyett boldog akarok lenni. Az egón keresztül (téves érzékelés, téves látás) a zaklatottságom okát és annak megoldását elmémen kívül érzékelem. E kivetítés nagyon valóságosnak tűnik, célja az, hogy elterelje elmém figyelmét arról, hogy befelé tekintsen, önmagába.

5. Ha a zaklatottságom oka és annak megoldása valóban elmémen kívül lenne, akkor tényleg esélytelen lennék megváltoztatni elmém állapotát. Az, hogy a kivetítést használom (önmagamon kívül látom azt, amit nem akarok önmagamban meglátni), azt eredményezi, hogy úgy tűnik, nincs meg az erőm, nem áll módomban megváltoztatni elmém állapotát. Ez a valódi oka annak, hogy C:__________ tűnik zaklatottságom okának.

6. Az, hogy azt gondolom, A:_________, B:_________-t érzem, C:___________-t hibáztatom, vagy C:__________-től félek, a D:__________-ben való hiedelmem következménye.

7. Csak akkor zaklat fel valaki vagy valami, ha egy olyan hiedelmet tükröz vissza az elmémben, melyet kitagadtam tudatosságomból. Ha valamitől félek, valakit hibáztatok a világban, azt azért teszem, hogy ne annak lássam zaklatottságom okát és a megoldást is, ami valójában: elmém egy döntésének, s e helyett egy olyan képet tartok fenn önmagamról, másról, a világról, amilyet szeretnék. Úgy tűnik, hogy elmém e trükkje megszünteti a bűntudatot és félelmet, de valójában csak fenntartja a zaklatott érzéseket. Valamit/valakit hibáztatni vagy félni az önmagamról, másról, a világról alkotott képtől azt feltételezi, hogy abban hiszek, hogy egy testre és a testek világára vagyok  korlátozva, és ez által megtagadom spirituális létezésem valóságát.  Minden zaklatottság elengedésének első lépéseként látni akarom az elmémben mindazt, amiről azt gondoltam, hogy az elmémen kívül van. Az, hogy A:__________ felzaklat, csak egy újabb kísérlet arra, hogy C:__________- t tegyem bűntudatom és félelmem okává.

8. A zaklatottság akkor tűnik értékesnek és igazolhatónak, ha A:__________ szemben áll mindazzal, amit akartam. Amit akarok és elvárok, az E:____________. Még mindig hiszek D:___________-ben, ezért azt gondolom, hogy szükségem van E:_____________-re, hogy boldog, teljes és békés legyek. Fontosabb számomra ez a hiányban való hiedelem és a belőle származó elvárások, mint elmém békéje?

9. A világon minden az én fejlődésemet szolgálja. Amiről azt gondolom, hogy zaklatottságom és idegességem oka, az egyáltalán nem az. A választás, hogy zaklatott vagyok, annak a választása, hogy nem akarom látni a valódi okot, ami pedig a hitem a hiányban és elkülönülésben, s ez elmém döntése a jelenben. Egy olyan kísérlet ez, melynek során zaklatottságom okát kivetítem a múltba/jövőbe, hatását pedig a jelenben tapasztalom.

10. Amit MOST akarok, az a béke, elmém békéje. Megkérdőjelezem a hiedelmem D:__________-ben, és önként elengedem E:___________-t, hogy újra kapcsolódjak egyetlen célommal: a békével.

11. A béke egy döntés a jelenben, melyet hálásan választok MOST! A bűntudat és a következményektől való félelem csak azért tűnt lehetségesnek, mert úgy határoztam, hogy ragaszkodom a múltbéli/jövőbéli okban való hiedelmemhez. Elengedem azt a jelentést, amit a múltnak/jövőnek tulajdonítottam, és kinyitom elmém az ártatlan és feloldozott jelennek.

12. Hálás vagyok a felismerésért, hogy a zaklatottságom oka, amiről azt hittem, hogy a világban van, valójában csak egy megkérdőjelezetlen hiedelem és egy döntés az elmémben. Most ismét ELMÉM BÉKÉJE mellett döntök.

Forrás

David Hoffmeister: Filmkalauz a megvilágosodáshoz, Eszköz a békéhez (The Movie Watcher’s Guide to Enlightenment, Instrument for Peace)

Comments are closed.